2 mars 2012

Fredag!

Så är fredagen kommen. Vaknade redan halv sex och låg och vände på mig till klockan sex då jag valde att gå upp. Visste inte riktigt hur jag skulle må idag med illamåendet oså så satte mig själv på prov genom att gå och posta ett brev. Blev väldigt trött och matt efter det samt lite illamående så valde att skippa dagens föreläsning och vila upp mig istället.
Äntligen har jag även lyckats få i mig frukost med, känns skönt! Med tanke på att i onsdags åt jag ingeting efter lunchen som var vid elva samt igår åt jag bara 2 äpplen och lite bacon på hela dagen så.
Annars i helgen blir det att fira Meja som fyllde 4 år i tisdags. Men även vila eftersom ja inte är på topp!

Nu ska ja nog glo lite film och möjligtvis somna.
Ha en bra dag och en bra helg allesammans!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar