20 mars 2012

Dagen..

Klockan börjar närma sig tre och jag åt en sen lunch precis. Annars måste jag säga att mina näsa retar mig oerhört.. Den kittlas hela tiden, vilket bidrar till tårar från ena ögat och många nysar. Försvinn saja!

Dagen har jag vilat ganska mycket samt gjort en lila sminkning. Blev dock helt slut efter de så man märker att jag inte är helt frisk men tillräckligt för att gå till praktiken imorgon. Det är inte så lång dag ändå. Går från 06.30 till 13.00 så kommer ju hel tidigt! Kan ju va bra att börja långsamt.

Nu ska ja vänta på att naglarna torkar och nysa sisodär 2000 gånger till. Ha en bra dag!

 Lila ögonskugga. Syns dock inte så bra, är starkare i verkligheten!


3 kommentarer:

  1. Ooooh, fan vad snyggt! :D

    Sv: Jag har både på papper och på datorn, så du får välja vad du vill ha ;D Har dock skrivit några smågrejer på baksidan av det jag har på papper, var några ord som jag hittade bättre förklaring på nämligen :p

    SvaraRadera
  2. Sv: Jo, så var det med min rosa sminkning också, knappt något syntes i kameran, haha! Okej, men då gör jag det! :) Skickar till din mail! :)

    SvaraRadera
  3. fin sminkning:) skönt att du börjar bli bättre, jag börjar bli bättre nu först efter två veckor:)

    SvaraRadera