18 mars 2012

Envis?

Ja envis är något jag har varit i helgen. Jag kände redan i fredags att kroppen inte var i sitt bästa skede så åkte hem efter praktiken och vilade hela kvällen och somnade tidigt, redan innan tolv. Lördagen var lika dan. Vilade i stort sätt hela dagen och somnade t.o.m innan elva denna kväll.
Men envis som jag är så har jag dragit mig ifrån att ta tempen, för om jag inte ser det finns det inte liksom. Vaknade dock upp idag och mådde ännu sämre så nu tog jag febern och visst hade jag det, den hade gått upp till 38 och det förklarar så mycket. Ja alltså eftersom ja inte varit hungrig, frusit med 2 tröjor och ett par långbyxor under ett duntäcke, knappt orkar tagit mig upp ur sängen.

Förhoppningsvis hinner de gå över till imorgon så jag kan åka och träffa mina underbara barn på praktiken! Om inte kommer jag nog dränka mig själv i toaletten.. haha nej då.. eller?

Nu ska ja se om matlådorna är klara inför veckan. Blir dock äcklad av maten just nu men men.
¨Ha en bra kväll!
Kram

2 kommentarer:

  1. Usch då, hoppas du blir bättre så du inte missar massa praktik! :O

    Jag började känna mig konstig i halsen imorse och det sitter fortfarande kvar plus att jag har huvudvärk så jag hoppas inte jag åker på en andra omgång förkylning nu!

    Jävla sjukdomar som åker omkring hela tiden alltså!

    SvaraRadera