5 mars 2012

Ny vecka!

Så var måndagen kommen! Jag var uppe med tuppen redan halv sju för att jag skulle hinna ett träningspass innan jag träffade Sabina vid tio. Sagt och gjort! Tjugo i sju satt jag och drack lite protein-pulver och tog detta tillsammans med en koffeintablett för att hinna komma igång lite innan den hårda träningen.

Körde Jillians 30 days shred nivå 2 och dag 2 och det gick väl så bra som de kan gå.
Ny level betyder svårare övningar och tuffare utmaningar. Att börja köra ny level får mig tänka tillbaka till första gången med level 1 och då känner jag inte längre så mycket ångest för att jag inte klarar av alla övningar än.
Dock tycker jag att det är väldigt mycket plankövningar som de kanske borde sprätt ut istället på alla levlarna.
Får se hur många gånger jag måste köra detta för att kunna alla stegen! Ha ha..

Nu blir det att fixa iordning sig! Ha en bra dag!
Kram

Och kom ihåg..

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar