20 mars 2012

Ett poäng till mig..

och noll till tja.. influensan! Känner mig bättre idag. Ingen feber men fortfarande förkyld så valde att vara hemma en extra dag så jag inte smittar barnen. Men imorgon ska jag tillbaka till barnen och de ska bli kul!

Har varit vaken sen sju och kollade reprisen på big brother. Sen har jag duschat bort sjukheten och målat naglarna. Bestämde mig för att göra lite manikyr så får se hur det blir när det blir klart. Oehört sugen på att sminka lite med så kanske gör någon fin ögonskuggsmålning sen.

Annars blir det lugnt idag, är ju inte helt kry så får inte börja köra slut på mig för tidigt. Så blir mycket tv osv idag.

Bjuder på lite gamla bilder för har inga nya!







1 kommentar:

  1. Usch för att va sjuk! Men det e bra att du e på bättringsvägen ;)

    SvaraRadera