24 mars 2012

Underbara vänner

Så var lördagen börjat, som den brukar göra 1 gång varje vecka. Fint väder är det ute, älskar att våren är här nu. Vaknar upp och det är ljust ute, går hem efter praktiken och det är fortfarande ljust ute! Ääälskar det!

Gårdagen bjöd på praktik, handling (yes nu kan jag äta igen) samt tjejkväll med Sandra och Fija. Vi kollade film, Puss in boots och pratade massor. Även skrattattackerna kom denna gång med, lööve it! Drog väl hem runt tjugo över tolv eller så, fast gick och hämtade ut pengar och väntade med Sandra som skulle möta upp sin pojkvän så när jag kom hem var väl klockan runt ett skulle jag tro.
Denna dag började redan vid åtta, då jag gick och solade faktiskt. Få i mig lite D-vitamin efter en tråkig vinter. Dock suger ju solariumet vid mig så blev nog vitare än var jag redan var, Ha ha!

Dagen bjuder iaf på plugg till omtentan  på onsdag, håller en stenhård tumme på att ja klarar den denna gång! Sen blir det väl slappning för att va pigg till ytterligare en dag med plugg imorgon.
Nästa inlägg bjuder på en recension av Maybellines fit me foundation + puder.

Ha en bra dag!
Kram
Finare vänner kan man inte ha!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar