11 mars 2012

Klantjävel

Hur lyckas man nästan bli utslängd nykter?
Som rubriken lyder slog jag nog rekord i klantighet igår. Men lets start from the beginning!
Dagen började bra och hurtigt med zumba med fija och även ca 2 timmar shopping(från fijas sida) på stan. Vi drog hem till fija och runt sex kom även Sandra! Vi hade kul och pratade massa och lyssnade på musik. De drack vin och jag cola, heeej nykterrist!
Vi bestämde oss i alla fall att efter melodifestivalen att dra till 55an. Och sagt och gjort så gjorde vi det. Hade supertrevligt. Och min klantighet började komma...

Jag lyckades på något sätt välta ut 2 fulla öl över Sandra och hennes iphone, tack och lov så klarade den sig! Mindre bra gick de för Sandra som blev dyngsur. Såklart kände jag mig elak och skulle skämta med dem vid bordet att jag skulle gå så tog min jacka men lyckades i farten dra med ett glas ner på golvet, tomt som tur va! Mindre tur var ju att en som jobbade där trodde ja var döpackad när jag egentligen va skapligt nykter och höll på att slänga ut mig. Men vi förklarade läget och han märkte på mig att jag inte var full utan bara klantig så fick stanna kvar!

Wiie, nu lär jag ju ha klantat klart mig för resten av året så det känns skönt! Har precis kommit hem för dagen med så sitter i sängen och ska väl dra på en film!
Här kommer lite bilder!
 Fick glas i benet efter mitt krossande!

Fija och jag körde lite maskerad

Ölen innan den blev uthälld av en förjävla klantig människa!


1 kommentar:

  1. Sv: Nej då! ;) Det är redan nerladdat och klart, men tänkte vara snäll och vänta tills Marcus vaknar så han också kan se ;D

    SvaraRadera