28 mars 2012

Dödare än dödast!

Usch för denna veckan alltså. Hyperstressad verkligen. Praktik måndag och tisdag, vidare på det så hade jag en omtenta idag. Hämtade även ut gamla tentan som jag fick underkänt på och såg att jag var 1 fråga ifrån Godkänt. Känns lite sådär alltså.. Dock fick man bara ha ett fel på hela tentan, lite skillnad mot förr då vi kunde ha hälften rätt för att få godkänt.
Imorgon är det dags för hemtenta-skrivande och hoppas det flyter på bra och snabbt så jag blir klar imorgon. Brukar iofs göra hemtentor på 5-6 sidor klara på 1 dag och denna ska bara vara på 3-4 med enbart minst 4 referenser så förhoppningsvis går allt fort med. Har till fredag klockan 12 eller 13 på mig. Men på det måste jag även skriva klart 5 forumsinlägg med som också förhoppningsvis går snabbt. Fasen får ont i huvudet bara av att se detta haha!

Trevligt dag ändå idag fast det var tentaskrivning. Fick träffa Sabina och det var ett bra tag sen nu! Det positiva med denna dag ha ha! Nej kom på en till positiv grej, att jag får komma förbi min kära bror på fredag. Var över en månad sen jag träffade den familjen så saknar dem så att mitt hjärta spricker! Andra positiva saker som hänt är att jag har folk runt mig som tror på mig! Känns skönt med det när sin egen tro ibland sviker. Och såklart trevligt med sms med! =)

Dagens mest negativa var när Sabina såg en geting! Fy för den fan!

Nu blir det greys anatomy och sen sova.
Ni får ha en bra kväll!
Glöm inte att gå in och gilla min bild (rösta på mig) här så är ni supergulliga! 

Kram!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar