8 mars 2012

Torsdag!

Veckan börjar närma sig helgen, eller för min del har egentligen helgen börjat redan. Det har varit en stressig vecka med heldags-plugg med Sabina i måndags, skola i tisdags, skola idag samt skriva klart foruminläggen. Det ända jag har kvar nu är att lägga in dem i alla forum men det gör jag efter Sabina läst mitt sista inlägg!

Vad jag gjort annars idag, jo tvingade mig lite till träning idag. Var skapligt trött men mår mycket bättre nu när jag kört ett jobbigt pass och kom genast på att det var kul igen! Längtar till imorgon då jag kan köra ytterligare ett dödspass!
Pass 3 på nivå 2 på 30 days shred av Jillian Michaels. Gick faktiskt bra. Jag börjar komma in mer i övningarna, vågar ge mig på lite mer utmaning och får kravla mig till duschen efter det, eller i mitt fall pilatesen. Var år och dagar sedan jag körde pilates och jag kan säga att det märktes. Förr klarade jag alla övningarna galant men det gjorde jag inte idag. Det ska de bli ändring på! 7 gånger kvar på nivå 2 på 30 days shred samt pass 1 av pilates. Frågan är om jag ska komplettera de två med lite aerobics imorgon med. Sådant som märks!

                                                                                                                                  Min idol!

1 kommentar: