4 mars 2012

Söndag!

Helgen är förbi-passerad och den har varit helt okej!
Fredagen bestod mest i att ta det lugnt. Meningen var att jag skulle upp tidigt på lördagen för att fira Meja men det blev ju tyvärr inte så! Lördagen bestod istället av träning och en träff med Sandra. Vi såg på film och pratade. Oerhört trevligt. Hon drog väl runt två och jag gick då och la mig på direkten men kunde tyvärr ej somna. Sovit oerhört dåligt inatt.

Vaknade idag tidigt efter några timmars sömn, vid åtta var jag uppe och skuttade utan att jag ens hade ställt alarmet. Har hunnit läsa 30 sidor i en av texterna vi har till seminarium 2. Ska även läsa de andra 30 efter dusch och mat! Har även hunnit träna. Det gick mycket bättre idag.
Körde level 1 på Jillian och efter det gjorde jag första passet av level 2. Fy tusan. Pass 2 ger mig flash backs från när jag körde level 1 första gången och höll på att dö. Just nu känns det som om ja aldrig kommer klara den men som sagt så kände jag med level 1 med.
Körde dock väldigt lugnt på level 2, mest för att se vilka övningar det var oså. Ska bli kul att gå all in sen!

Nu ska jag ta en välförtjänt dusch samt lite mat i form av lax tror jag!
Förresten måste jag ju även säga att sen sist jag vägde mig, ca 2 veckor sen så har jag gått ner yttligare 2 kg och några cm från kroppens delar! Heja mig!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar