21 mars 2012

Börjar närma mig!

Det jag menar med rubriken är att jag börjar närma mig friskheten!  eller möjligtvis döden.. något utav det är det! Dagen bestod inte alls av praktik som jag trodde för mådde inte bra när jag vakna så blev hemma idag med. Tråkigt som tusan har det varit. Kände mig lite piggare på dagen så övade lite sminkningar, fick bli en rosa och gråsvart som ni ser bild på här nedanför. Efter det blev helt slö efter det så har inte gjort allt för mycket sen dess. Just nu skulle jag kunna gå och lägga mig för jag är så trött men det kan ja inte göra för då lär jag ju inte somna ikväll sen!

Helgen börjar närma sig med men blir en lugn helg i form av plugg och träffa Fija. Roligt liv jag har just nu ha ha! Eller tja, Fija-tiden blir rolig men pluggandet not so much!

Nu ska jag nog krypa ner i sängen igen och se lite serier!
ha en bra kväll!
Kram


1 kommentar:

  1. Nice! :D

    Sv: Haha, jaa! Det kanske vi har ;) Sjukt irriterande är det i alla fall :p

    SvaraRadera