12 mars 2012

Lite sämre start

Ny vecka och nya möjligheter, eller vad säger ni?
Veckan fick väl inte den bästa starten men då kan den ju bara bli bättre eller hur ?
Vaknade runt sex imorse med kramper i magen som suttit i hela dagen. Har varit placerad i sängen och fotöljen med en varm flaska på magen. Lyckades ta mig igenom ett träningspass med. Var även och handlade med Fija, det positiva idag faktiskt! Sen kom tentabeskedet med. Min första underkända tenta! Trist är det, men bara att bita ihop och göra om skiten igen!

För att rycka upp mig lite läste jag ett bra inlägg på biggest loser-Bobs facebooksida:
Bob Harper
Ready for this week's challenge? Stop dwelling on the past! Instead focus on all the positive in your life! Every morning write down one thing you are grateful for, then read through all of them at the end of the week!

Det låter som en bra ide så dagens "grateful thing" är mina underbara vänner. Jag har haft turen att få vara runt riktigt bra vänner och människor och för det är jag oerhört tacksam. Dem är min familj och gör mig alltid på bra humör! Alla har inte den turen men det har jag!

Nu blir det att återuppvärma flaskan som svalnat!
Ha en bra kväll!
Kram
Sängliggandes med värme på magen!

 Vänner!










3 kommentarer:

  1. en bra tjej förtjänar bra vänner! :)

    SvaraRadera
  2. Du får tänka att någon gång måste vara första gången, kommer säkert bli fler gånger både för dig och mig så man får väl tyvärr vänja sig, haha!

    Det är ju tur att du inte behöver vänta så länge på omtentan i alla fall! :) Vet du om tentan kommer se likadan ut?

    SvaraRadera
  3. Sv: Mjo, jag vet hur det känns! Är inte ett dugg kul, även om man tror att man ska få ett U så är det ändå jobbigt att se det.

    Hmm, okej. Det lät läskigt! Jag visste inte heller hur jag skulle plugga till den här tentan och typ inget man pluggade på var ju ens med på tentan, riktigt dåligt! :/

    SvaraRadera