5 mars 2012

Batiste dry shampoo

Förra veckan åkte jag och Sofie till rusta för att köpa lite saker. Det jag bland annat fick med mig var Batiste torrshampo. Jag har otroligt lätt att få fett hår även om jag försöker vänja håret att inte tvättas varje dag. Så vad passar inte bra då om torrshampo!

För er som inte vet är torrshampo något man har i håret när håret är torrt. Ett slags puder som ska suga upp det feta. Just nu har jag inte testat det så mycket och bara när jag har uppsatt hår men vad jag kan säga än är att doften för det första är wonderful! Köpte tropical och det doftar härlig Kokosnöt! 
Sprayen blir vit på håret och för mig som är brunett är detta inte så bra. Men det är bara då att massera in spraypulvret så syns det inte sen! Den suger verkligen upp fettet och lämnar håret som nytt! Alltså en wonderful produkt!

Jag gillar den än sålänge och ger den fyra av fem.
Minuset får den för att den blir vit i håret.

1 kommentar: