13 mars 2012

Uppe med tuppen!

God morgon allesammans!
Här sitter jag i sängen och dricker lite proteinshake. Tanken idag var att jag skulle vara barnvakt men min älskade lilla flicka i form av brorsdotter hade blivit sjuk idag igen så blir inte att gå dit. Ni undrar då kanske varför jag är uppe redan vid sex, jo jag tänkte vara lite duktig och träna innan jag rörde mig ditåt men nu är jag duktig att bara tränar innan jag slappar.
Är inne på mitt 6e pass av nivå 2 tror jag och det går framåt. Fortfarande ganska tufft för mig då många övningar är i form av plankor, som korshopp i plankform, armhävningar från plankform, snea magmusklerträning från plankform! Detta sätter tyvärr spår på min handled som jag är ganska öm i idag =/ Får se om jag klarar av att köra plankan eller om jag väljer någon annan övning!

Annars ska jag träffa Sandra en stund för att anmäla oss till sommarkurser inför sommaren!
Men nu ska ja ta mig ur den varma sängen och låta mig bli halvmördad av Jillian!
Kram

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar