13 mars 2012

Bra träning!

Supernöjd över träningspasset idag!
Blev först level 2 med Jillian och 6e passet avslutat. Sen blev det lite pilates och efter de testade jag även level 3 med Jillian. Den roligaste leveln på hela dvdn faktiskt! Älskar att träna på morgonen, jag har så mycket energi då så tror det är bäst för mig att lägga in träningspass då faktiskt!

Nu ska jag snart få i mig en välförtjänt frulle.
Imorgon börjar praktiken med. Ny plats för mig är det som gäller. Hoppas jag hittar dit haha!

ha en bra dag!
Kram

3 kommentarer:

  1. Sv: Ja, men absolut! Det tror jag också! Ja, jag har kvar mina anteckningar :) Du kan ju få dom om du vill, visserligen kom typ inget av det på den här tentan men i så fall kanske lite av det jag har skrivit kommer på omtentan istället! ;D

    SvaraRadera
  2. Sv: Ja, men det är lugnt vet du :)

    SvaraRadera
  3. Ja jag jobbar flera dagar i veckan inom barnomsorgen. Har jobbat inom privata sen föra våren och det fick jag genom att ringa runt till olika privata förskolor och frågade om de behövde hjälp, sen fick jag skriva in mig på den privata vikarie listan, men har inte kvar namn lr nr till henne jag anmälde mig oss:/ Den kommunala är ju förskola till sexan och den anmälde jag mig på linköpings kommun hemsida så fick jag komma på intervju.

    SvaraRadera