29 mars 2012

Dövhet!

Ja, det är vad jag har fått idag. Jag har gått och blivit döv! Och allt detta tack vare min nya brandvarnare. Skönt att veta att den funkar men gud så känslig man får va då. Brandvarnaren kanske har sin tjejvecka... Jag ställer mig och gör mina underbara grötplättar och råkar visst ha liiite för hög värme på och de kommer liiiite rök, som om maten skulle vara varm liksom. Och vad händer? Jo brandalarmet sätter igång och jag får panik! Hämtar en stol för att försöka stänga av ljudet som väcker hela östgötagatan men fungerar de? Neej, mina 163 cm och stolen räcker inte till för att nå upp till den, men hittade i samma veva en penna på min hatthylla, HA alla som tycker det är dåligt att va slarvig. Hade ja inte varit slarvig hade ja aldrig lagt pennan + lite annan skit på hatthyllan och hade då fått höra ljudet längre.

Så dagens negativa sak
Att jag är kort!

Dagens positiva sak:
Att jag är slarvig!

Nu blir det att sätta igång med den där förbaskade hemtentan så även jag kan få ta helg någon gång!

Haha Sandra och Fija, ser ni nån likhet med bilderna ja hittade? ;)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar