10 mars 2012

Häärliga helg!

Lördagen var kommen och jag känner att det är oerhört skönt att kunna få njuta av lite välförtjänt ledighet innan nästa stressiga period börjar!
Gårdagen bjöd på slapp på högsta nivå, kombinerat med träning i form av Jillian och Pilates! Gick lite sådär eftersom jag var lite illamående redan när jag började, kan ha varit för koffeintabletterna jag tog. Blir att ta en istället för två när jag känner att jag behöver det!

Idag vaknade jag av mig själv/katten redan vid halv sju men lyckades somna om till kvart över sju då jag valde att gå upp.. gud, kvart över sju på en ledig dag och på en helg.. där trodde inte jag skulle vara för några år sedan!
Vid halv elva ska jag möta upp Fija för lite träning i form av Zumba på world class! Sen blir det även stan och kompishäng hemma hos henne i form av mig själv, Fija och Sandra men även kanske Jossarna!

Nu ska jag börja sätta fart att borsta tänderna och byta om innan träning!
Och kom ihåg..

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar