16 mars 2012

Heelg!

Min helg startade för några timmar sedan. Har bara tagit det lugnt och sovit lite, att gå upp runt halv fem är jag inte riktigt van vid även om jag somnade tidigt igår. Faktiskt redan innan klockan nio. Blev dock väckt av att telefonen ringde och jag blev lite orolig när jag såg att det var mormor eftersom jag trodde klockan var tre på natten. Men oj så fel jag hade.

Dagen gick annars bra. Lekt med barnen och skrivit på lite papper osv. Stormtrivs på mitt ställe jag har kommit till. Var ju i höstas på ett femårs så det är lite kul att ha barn i alla åldrar nu.

Kvällen kommer fortsätta bestå av slappning på hög nivå. Glor just nu på jurassic park på tv. Lär ju även somna tidigt.
Ni får ha en bra fredagkväll och en toppenfin helg!
Kram


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar