24 feb. 2012

Heelg!

Full fart hela dagen har det varit och jag kan säga att dagen för mig började väldigt tidigt. Tänkte att jag skulle hinna plugga igenom lite innan tentan så gick upp tidigare än va ja behövde. Ställde klockan på 04.00 och eftersom jag har en sovapp som gör att den väcker mig i en lätt sömncykel så blev ja väckt vid halv fyra istället, så så tidigt började min dag!
Sen säger ja så att no coments till hur tentan gick.. haha!

Efter denna åkte jag och Sandra till stan. Köpte lite tavelramar, alkohol, en tröja, hårfärg osv. Så när jag kom hem satte jag igång med att färga mitt hår. Tänkte först att det inte blev någon skillnad men det blev det.


Mycket bättre!

Nu har jag sysslat med att möblera om lite med. Inte klar än men kommer upp lite före och efterbilder senare.

Nu ska jag gå och göra lite nytta!
Ha en bra helg!
Kram

2 kommentarer:

  1. Hahaha, hur fan kunde du inte se skillnad på det där?!

    SvaraRadera
  2. Sv: Haha, okej :D Jäkligt fint blev det i alla fall! :D

    SvaraRadera