8 feb. 2012

ELF Paket!

Hej på er!

Det var ett tag sen jag skrev nu. Har inte haft så mycket att skriva om. Helgen som va var toppen! Hade en dejt i fredags med Erik, vi blev allt lite höga på allt koffein vi drack, ha ha! Men supertrevligt. Lördagen bjöd på bowling, spel och vinkväll med Sofie, Erik och Marcus. Också super trevligt. Och söndagen bjöd på sällskap av Erik till han åkte vid 15.
Lite snabbgenomgång av helgen som sagt!

Redan onsdag på denna vecka och jag har fått en positiv nyhet. Förra hemtentan vi gjorde var rättad och hon bedömde min text som väl godkänd! Snacka om att jag blev glad!
Firades med att hämta ut ett paket från Elf idag och tänkte visa produkterna här nedan :).

Här ser vi mitt paket som består av:
6pc Eyeshadow set - smoky
Luscious liquid lipstick - Rasberry
2 in 1 Conditioning Gloss - Golden & Va Va voom
Brightening eye colour - Pretty n Pink & Matte Mauve
Small Precision Brush
Studio makeup mist & set
och en Mystery Gift bag

p.s. vet inte varför vissa bilder hamnar åt sidan..




Detta är mystery gift bagen och består av:
Tweezer set (pincett)
Shimmer pencil Black bandit (hade denna redan dock)
Nail polish Metal madness & Purple pleaser.

Lite suddig dock!

De va det ja :)
Imorgon är det dags för skola igen innan det är helg igen. Så borde sätta igång att läsa lite!

Ni får ha det så bra!
Kram

3 kommentarer:

  1. Du är bäst! :D
    Och fan vad nice grejer! Som sagt, kul att man fick olika grejer i goodiebagen, trodde det skulle vara samma! :D Metal Madness-nagellacket har jag på min önskelista :D

    SvaraRadera
  2. Sv: Hihi, jaa, faktiskt! :D Har inte smakat dom än så hoppas dom är så goda som dom ser ut! ;)

    SvaraRadera