24 feb. 2012

Möblerat om lite!

Shit vad klockan sprang iväg. Kollade nyss på den och då var den ju bara halv sex men nu snart halv tio!
De senaste timmarna har ja städat lite och bytt plats på 2 möbler, hängt upp tavlor och rensat bort lite, allt detta tack vare att jag sålde min crosstrainer igår som gjorde att det såg tomt ut. Blev nöjd faktiskt samt att jag fick chans att städa lite. Jag är annars så oerhört slarvig och slänger saker runt omkring mig medan ja tänker att ja tar reda på det där senare, ha ha!

Men i alla fall såhär såg det ut först:


Härligt stökigt jag vet...

Resultatet:




Blev ett sminkbord

Nu ska jag njuta med ett nytt one tree hill-avsnitt!
Ha en fortsatt bra fredag.
Imorgon är det fest som gäller!!
Kram

3 kommentarer:

  1. Fiiiint det blev :D
    Jag har också såna lakan, hihi! :)

    SvaraRadera
  2. Sv: Jag tror du såg fel, haha! :D

    SvaraRadera
  3. Sv: Haha okej :D Jag somnade typ vid 9 och vaknade nu, haha! Har sovit 10 timmar, så jäkla gött!

    SvaraRadera