16 feb. 2012

Härliga torsdag!

Tjoho på er alla!

Torsdagen är kommen och det är en fin dag, faktiskt ingen speciell anledning men har varit oerhört glad denna vecka, ja mer än min vanliga gladhet vill säga.
Gårdagen gick oerhört snabbt. Halka nästan påvägen till skolan och fick mig ett gott skratt då. Sen hade vi ett grupparbete sen seminarium. Under seminariet glodde Sofie och Sabina på mig lite konstigt och efter lektionen fick ja veta varför.. hade råkat måla mig med bläckpenna på halsen under seminariets gång.. Oerhört snyggt!

Sen va ja döende trött när jag kom hem och ville i stort sätt somna på direkten. Men de gjorde jag inte. Eller jo tillslut..

Denna vecka har jag inget mer i skolan. Men tänkt börja plugga på tentan som infaller nästa vecka. Knappt ingen aning om va denna kurs handlar om och oerhört svår litteratur så kanske är på tiden.
Blir även lite träning strax!

Men ni får hade så bra sålänge!
Kram
Här är grötplättarna jag gör Sabine!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar