30 juni 2012

Blött

Jag valde att spendera kvällen med att gråta! Ja, kanske inte valde men jag valde att kolla på de 2 sista avsnitten på greys anatomy och fy vad sorligt det var. Lexie dog ju vilket jag tyckte var dumt då hon och Mark was ment to be! Fast vem vet, ser ju inte så ljust ut för honom heller. Tycker faktiskt alla borde överleva eftersom de är väl sista säsongen som kommer? Det borde ju få ett lyckligt slut tycker man ju!

Ja ja, nog tjatat om greys. Jag ligger och väntar på att bakisheten ska komma men tammefan så gjorde den aldrig det. Eller ja slö som fasen är jag ju och orkar knappt ta mig från sängen men så mycket vi drack igår borde jag ligga hulkandes över toaletten och samtidigt ha sån huvudvärk så jag inte ens kan ha lampan tänd, men icke sa nicke!
Flyttade ändå dejten till måndag för man vill ju vara lite fräsch när man ska träffa någon :D Så blir att spendera dagen med film, eller aa kvällen!

Hoppas ni har det bra!
Kram

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar