7 juni 2012

Återuppstått!

Hejsan allesammans!

Long time no see eller vad säger ni? Har delvis haft sjukt mycket att göra, fram till igår har vi haft slutspurten i skolan med delvis framträdande i skolan vilket vi valde att göra Bamse som åker in på rehab efter att hans farmor har blivit tagen av polis pga innehav av illegala substanser! Vi har även haft våra sista dagar på praktiken, eller ja inte för min del då jag har dagar att ta igen vilket sker nästa vecka tror jag. Och igår skickade jag in min sista skoluppgift som har varit riktigt jobbig. En portfolio som slutligen hamnade på 20 sidor. Oerhört skönt idag när den är över, eller ja iaf i 10 dagar till ja får komplettera ha ha!

Idag firar jag med att vara barnvakt först åt mina fina brorsbarn. Kommer hem runt 17-18 och då ska jag träffa lite fina vänner och fira att helvetesportfolion är klar! Riktigt fint!

Annars har jag hunnit med plugg i mängder denna vecka. Sov även hos Sandra mellan måndag och tisdag vilket var riktigt mysigt och riktigt länge sen! Vi brukade i stort sätt sova hos varandra varje helg när vi va yngre. Sen att vi spårade och blev sockerhöga är en annan femma haha! Drömde även att hon kvävde mig med en kudde så vaknade lite livrädd! ha ha!

Men nu ska ja borsta tänderna innan ja beger mig!
Ha en underbar dag!
Kram


Huvudrollen fick jag som Bamse!


1 kommentar: