29 juni 2012

Halloj!

Fredag idag! Antar att alla är superglada för att det är helg och att dem faktiskt kan få sova ut imorgon. Dock inte dem som jobbar helg haha. Inatt sov jag som en gud med, känns som sängen har blivit hårdare? Kanske ligger någon under sängen? Fast sådant vågar man ju inte kolla!

Vad är dagens to do då? Jo jag ska ner till stan och köpa lite vin och ha trevligt med Sandra senare. Film och vinmys, finns det något bättre?
Men just nu är jag placerad i min säng, väntar på att kaffet ska bli klart, läser lite aftonbladet och skrattar lite för mig själv då det ligger ut oerhört många annonser som ser ut såhär:
Holy Shit, experterna har precis just nu kommit på hur man får en platt mage!!! Allt jag behöver göra är att betala en peng så finns den platta magen där!! Nej så riktigt funkar det inte. Kan berätta gratis för er hur man gör. Rör på er mer än vad ni äter. Allt handlar om att göra av mer kalorier än vad vi äter, då går man ner i vikt. Sen varva konditionsträning med styrketräning så kommer resultaten tillslut, om du går in för det. Står du där och blir knappt svettig kanske du borde tänka över om det är att du vill ragga och se snygg ut eller om du är där för att träna!

Aja, nu ska ja hämta min kopp kaffe och dricka det till en ny säsong och ett nytt avsnitt med awkward!
Hörs senare!
Kram

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar