8 juni 2012

Gårdagen!

Shit var tog denna dag  vägen om jag får fråga? Och vad har jag gjort?
För att svara på mig själv så har jag väl inte gjort så mycket. Varit allmänt härligt seg men bakis ska man vara, annars är det bevis på att man inte hade roligt ;) Nejdå!

Träffade Sandra en sväng mitt på dagen. Såg på film och käkade pizza! Började böla med ett x antal gånger hahah. Nejdå fick bara tårar en gång för jag blev lite sentimental då det i ca 3 timmar åkt överlyckliga studenter utanför mig. 3 år sen var det för mig.. 3 jädra år sen?! Hej och välkommen åldersnoja, dags att hitta någon att stadga sig med, skaffa villa, hund och volvo haha!

Gårdagen var i alla fall fin! Barnvakt till världens bästa barn från ca 8.30 till 17 sen direkt hem och börja fixa sig. Sandra kom runt sju och vid åtta satt vi på bussen påväg till Sabina för att fira att första universitetsåret är klart och över! Vi möttes av en glad Sabina och en händig Sofie som stod på knä och hade en hammare, skruvmejsel samt majskonserv. Nu vet vi alla vad Sabina kan önska sig när hon fyller år ;)
Vi åt sen körde lite spel och vid elva åkte vi mot stan för att hänga på 55an sedan vidare till Harrys där vi va kvar till stängning. Tack för gårdagen alla som var inblandade! :)






Nu får ni ha en fortsatt trevlans kväll alltså!
Kram

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar