10 juni 2012

Seg

Hejhopp! Söndagen är redan slut och vad har jag gjort? Nada! Sovit typ och ändå är jag skapligt seg! Blir en tidig kväll för mig idag alltså!
Tänkte dra detaljer kring gårdagen! Drog till Fija vid åtta och runt tio drog vi till 55an och mötte Josse x2. Inga glas panga denna gång så plus för det ;). Vid elva/halv tolv drog vi vidare till Harrys och vi splittrades ganska snart. Ja splittrades även från Fija i slutet men träffade på Maya och hängde med henne till stängning. Fick även skjuts av hon och hennes pojkvän hem så kom hem sjukt säkert. eller tja, råkade ju hoppa in i en buske fast det var innan vi blev hämtade. Man ska fasen inte hoppa på de där små stutsmattorna vid åhlens när man har 15 cm klackar på sig. Slutade som sagt i busken för mig haha!

Kom hem runt halv fyra fyra och somnade ganska snabbt även om jag blev väckt vid fem igen och runt sex. Och som sagt idag har jag knappt gjort något.
Nu blir det lite Gossip Girl och cola på det!
Ha en bra kväll!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar