14 juni 2012

Dagen som varit!

God kväll folket!

Hoppas eran dag har varit till belåtenhet! Det har min. Var lite rädd att jag inte skulle orka med den långa dagen efter gårdagens feberkalas men det gjorde jag. Dagen gick faktiskt supersnabbt. På förmiddagen körde vi lite sångsamling och sedan gick vi ut på promenad med alla barnen. Kollade på fåren och klappade hästar. Efter det var det lunch och lässtund på det. Jag hade lässamling med de stora barnen och det gick som vanligt bra. Vi var inne till efter mellanmålet sedan spenderade vi resten av dagen utomhus.
Skulle ju som sagt slutat 17.30 men sista barnet gick hem vid 16.30 så jag fick med gå då!

Imorgon är det sista dagen och jag tror den kommer bli känslosam för mig. Ta avsked av alla barnen och personalen som man har kommit så nära... Fy. Har köpt lite daimtårta och kanelbullar jag ska bjuda på iaf.
Annars ska ja träffa Sofie efter praktiken och Fija senare på kvällen så det blir nog en bra fredag ändå!

det blev ett långt inlägg men men.
Ha en fortsatt trevlig kväll!
Kram
Hur fan blev ja så snygg alltså? Alla måste ju va avundsjuka..

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar