18 juni 2012

Måndag

Så var det ny vecka.. Igen, som vanligt haha. När jag vaknade idag ungefär tjugo över nio såg jag att Ann-Sofi hade skickat ett sms och frågat om jag ville hänga med till busfabriken och eftersom jag inte varit där någon gång så valde jag att hänga med. Runt tio blev jag upplockad och sedan åkte vi.
Eftersom jag är vuxen går jag in gratis vilket man inte är direkt van med. Brukar ju vara tvärt om, att de kostar för vuxna men gratis för barn men det var det inte där.

Var i alla fall super skoj och fanns mycket att göra. Hoppas jag får hänga med igen någon gång!
Mer idag blir det i alla fall lugnt. Lite trött nu så funderar på att ta en 30 minnare in i John blunds värld och sen en kaffe på det!

Här kommer lite bilder från idag








Inga kommentarer:

Skicka en kommentar