14 juni 2012

You got a gift!

Så idag kom paket 1 av 3 som jag väntar på. Dock skulle det som kom idag sitta ihop med det som antagligen kommer imorgon men på något way blev det inte så! Men vafan, mer paket att öppna eller hur?

Detta paket innehåll i alla fall en MAC borste, 217 blending brush för att vara exakt. Ska bli sjukt kul att prova en mer dyr borste!

Den andra produkten som fanns i paketet var Maybellines nya hit, popsticks i färgen tropical pink och tänkte recensera den nu.
Måste nog bara börja med att säga att jag älskar den! Känns så otroligt mjuk på läpparna, som ett lypsyl men ändå sjukt snygg. Ger inte mycket färg men tillräckligt mycket ändå. När man skruvar ut den färgen jag har så blir själva sticket nästan mer orange än rosa men när man använder det blir det mer rosa. Älskar färgen! Och får inte glömma att säga att doften är UNDERBAR! Jag kommer använda popsticksen flitigt i sommar!
Denna produkt är bara plus och är absolut värda sina 89 kr!
Den får 5 av 5!

2 kommentarer:

  1. Nu förstår jag varför du är pank, haha :D

    SvaraRadera
  2. Sv: Okej då :D Jag skulle visserligen också kunna tänka mig att gå pank ett tag för såna roliga grejer, haha :D

    SvaraRadera