19 juni 2012

Tisdag!

Morsning! Idag var jag allt uppe med tuppen. Eller kanske inte enligt dem som går upp 6 för att dem ska jobba. Men med tanke på att jag inte ska jobba utan är helt ledig idag och så var jag uppe halv åtta så är det enligt mig uppe med tuppen.. uppe med ledighetstuppen ;)

Idag har jag lite att stå i och tänkte pusha mig själv att verkligen ta tag i det med bloggens hjälp. Nu är det så att idag ska jag hinna med:

  • Tvätta
  • Diska undan ALL disk
  • Köpa alkohol
  • Köpa strumpbyxor
Disken är brutal alltså. Fortfarande inte hunnit ta hand om den men idag ska den väck! Så heja mig!
Tänkte slänga på en maskin, ta mig till stan och köpa det jag ska, sen hem möjligtvis slänga på en ny maskin sen upp och diska första lasset och låta det torka en timma eller så.. möjligtvis att jag torkar allt på en gång med en handduk.

Vad har ni för planer idag?
Kram

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar