27 juni 2012

Onsdag

Godmorgon!

Blev lite ändrade planer idag. Inte alls någon sovmorgon för mig och inte en lugn morgon heller innan mötet med Sandra utan istället blir det idag sista schemalagda barnpassningsdagen. Får mysa med mina sötnosar en dag till! =)

Har idag på morgonen pratat med tomtebo angående mitt betyg som jag tror blivit felsatt. Sen nu ska jag se på avsnittet av Pretty little liars som kom ut idag i Sverige. Ja och de borde jag göra nu så ja hinner!
Ha en bra dag hörni!
Kram!


1 kommentar:

  1. Sv: Haha nej, verkligen inte! I så fall hade jag väl inte ens lagt upp bilden? ;) Men har det ju inte installerat på mammas dator eller haft tid att spela med allt jäkla plugg! Och nu när jag har tid och verkligen vill så är jag hos pappa där det inte funkar! xD

    Jag skulle egentligen vilja köpa alla men kostar ju en del så blir ju inte att man gör det :/ Får önska mig i julklapp sen, haha :D

    SvaraRadera