12 juni 2012

Döende!

Ja jag känner mig lite döende faktiskt. Praktiken gick fort och jag var även uppe med 5åringarna på 5års-et dem ska börja på till hösten. Var lite kul då jag faktiskt själv var placerad där i höstas så vissa barn kom fortfarande ihåg mig. Tyvärr börjar dem 6års så fick inte spendera så mycket tid med dem.

Annars gick dagen bra, dock har jag åkt på världens förkyldning som bara blev värre och värre ju mer tiden gick och var ganska tufft på slutet. Detta bidrog med att jag har legat nerkrupen i sängen hela kvällen och tog precis tempen och ojsan lite feber visa den. Förhoppningsvis är den över imorgon. Min feber brukar ha en tendens att försvinna fort. Så därför ska jag faktiskt lägga mig och försöka sova nu!

Vi hörs igen imorgon, då bär det av till bror mig igen och barnvakt åt de två finaste barnen som finns!
Sov gott!
Nighty night!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar