21 juni 2012

Torsdag!

Härliga fina torsdag. Vaknade upp på ett bättre sätt idag än igår. Igår hade jag spenderat natten med att bli jagad av zombies men denna natt åkte jag iväg till LA. Helt jävla underbart! Något som är en så sjukt stor dröm för mig, nästan större än att bli Makeup artist! Dock va drömmen lite orealistisk då delfinerna som hoppade ute i vattnet kunde förvandla sig till hälften människor och hälften delfin. Fick känna på en delfin-mans hand och den va slemmig hahah..

Något annat skoj som hände igår var att jag fick reda på att jag fick godkänt på helvetensportfolion!!!!!!!! Är så sjukt lättad och det betyder att jag har klarat hela mitt första universitetsår utan något som släpar efter till år 2! Woop!

Idag blir det barnpassning igen! Ska bli skoj. Igår pyssla vi mest hela dagen och både jag och barnen var ganska trötta/sega. Idag får vi se vad vi gör. Max har börjat gilla att jag läser för honom precis som Meja. Och Meja räknade till 10 på engelska igår.. hon är 4 år liksom.. En stolt faster började nästan gråta. Ja jag är mesig!

Nej nu ska jag fixa håret och avnjuta en kopp kaffe! Hade bra!

Ville vara lite fin idag så körde lätt sotning.

Och ja om ni undrar är mitt hår mörkare, färgade det nämligen igår ;)

2 kommentarer:

  1. Sv: Ooh, trevligt! Då får ni passa på att vara ute i det fina vädret! :D

    SvaraRadera
  2. grattis! du är så duktig! puss

    SvaraRadera