30 dec. 2011

År 2011

Gjorde du något i år som du aldrig gjort förut?
- Jag började träffa en kille från Göteborg och jag började på universitetet. Jag sommarjobbade hela sommaren. Badade i tinnis efter stängning. Ja de är nog ganska mycket.



Har du några nyårslöften?
- Nja. Skaffar man ett är det nästan dömt till att inte hållas. Men att börja tro mer på mig själv kan väl vara en bra sak!



Blev någon/några av dina vänner föräldrar i år?
- Ganska många är gravida, men kommer inte på någon som fött än.



Vilka länder besökte du?
- Tror fasen jag bara varit i Sverige i år!



Vad önskar du att du gjort mindre?
- Slösat pengar på oviktiga saker!



Bästa minnet från 2011?
- Så svårt att komma ihåg vad som händer i början av året men måste nog vara att jag kom in på universitetet då.



Bästa köpet?
- När jag ersatte gamla yberlångsamma datorn med den nya! Skolarbetet gick så mycket snabbare!



Vad spenderade du mest pengar på?
- Hyra och tråkigheter. Annars är det nog smink skulle jag säga.



Gjorde någonting dig riktigt glad?

- Antagningsbeskedet till skolan. Mina vänner och min familj!



Var du gladare eller ledsnare i år jämfört med tidigare år?

- Gladare



Favoritprogram på TV?
- Vampire diaries!



Är det något du sakna 2011 som du vill ha år 2012?
- Pengar ;) nerå men man har aldrig dött av förmycket kärlek så.



Vad ser du mest framemot med år 2012?
- Ett nytt år med nya möjligheter och en chans att utvecklas mer som person.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar