18 dec. 2011

Söndag!


Nu har nästan hela söndagen sprungit förbi och vad har jag gjort? Nada!

Sov väldigt djupt hela natten. Vaknade inte ens av de 5 sms jag hade fått. Vaknade vid elva relativt utvilad och sedan dess har jag slappat, glott på film och druckit julmust! Borde egentligen sätta igång att läsa en bok som ska vara utläst till onsdagens seminarium men mycket annat är mer tilltalande än det !

Veckan har att bjuda på grupparbete imorgon i Linköping. Skönt det. Tisdag blir det läsning samt hitta någon present åt Fija som fyller den 27e. Onsdagen bjuder på en heldag i skolan med grupparbete och seminarium. Fredag åker jag till min moder och sover där till julafton :)

Nu blir det lite Harry Potter och en macka innan jag möjligtvis sätter igång med att läsa några sidor!

Kram!
Bjuder på en sådär snygg bild från sena natten på krogen!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar