20 dec. 2011

Tisdag!

Är ganska trött denna tisdag. Låg och vred och vände på mig hela natten kändes det som pga min jädra ryggvärk! Helt stel och känner mig invalid denna dag med. Har även fått lite smärta i vänster ben, samma sida som ryggvärken sitter på och det är mindre kul!

Låg och drog mig i 1,5 timme idag efter att klockan ringde. Gick ner och satte på ett lass med kläder i tvättmaskinerna. 4 maskiner har körts än sålänge så det känns skönt.

Annars idag står det plugg på schemat. Har mer än 100 sidor att läsa + komma på en diskussionsfråga. Boken var lätt att förstå med desto svårare att komma på någon fråga till. Suck =P

Nej nu ska jag ta ut 3e och 4e lasset ur maskinerna!

Kram sålänge!

1 kommentar:

  1. Jag har också mer än 100 sidor att läsa och har inte någon aning om vad jag ska ha för fråga! :/

    SvaraRadera