25 dec. 2011

Söndag.

Så var julafton över och blicken ligger nu riktad mot nyår hos de flesta skulle jag tro!

Sitter hos mamma, blev att sova en extra natt här. Men nu ska ja snart hem till käre gamle stan. Kvart över ett går bussen och jag sitter och sneglar på 3e Harry Potter filmen. Jag har sett att i stort sätt varje kanal visar en av Harry filmerna i diverse ordning.. Kanske ett samarbete skulle vara bra där ?

Idag ska jag träffa min fina vän Sofhia! Det ska bli supertrevligt med sällskap från någon med exakt lika dålig humor som än själv!

Så nu säger jag tack o hej så länge!
Dumma bilder, antingen blir dem ganska små som denna och så kan man klicka dem större. Eller så blir dem puttelite större och man inte kan klicka på den alls. Men jag vill ha ännu större än vad som går, ha ha!


3 kommentarer:

  1. Jaa ska bli kul :-) i nedre delen, typ längst ner, hoppas att det bara är en streckning så det går över fort. Dudå?

    SvaraRadera
  2. Sv: Haha nae, jag känner knappt igen mig själv! ;)

    SvaraRadera
  3. Jaha okej, hoppas inte det för älskar våran säng :-P ne men det kom så plötsligt så tror det är en sträckning..

    SvaraRadera