30 dec. 2011

Fredag idag!

Så var dagen innan smällaredagen här.

Jag har inte skrivit så mycket på de två senaste dagarna. I onsdagskväll var jag ju som sagt med Sandra. Superkul som vanligt. Glodde lite på vampire diaries, vilket ledde oss till att glo på bloopers ifrån olika serier och som vanligt pratade vi med.

Gårdagen låg jag hemma hela dagen i stort sätt för att jag väntade på att Fijas paket skulle komma men denna gång missa dem mig inte med 5 minuter utan hade inte portkoden, så nu idag gör vi yttligare ett försök. Var även och handlade nyårsmaten och hämtade ut min iphone 4s !!

Annars måste jag städa lite idag för att förbereda morgondagen! Handla lite nödvändigheter med.

Så säger tack och adjö sålänge ! :)

Bjuder på en bild på mitt ben efter en natts sömn ensam. Dagen innan hade jag bara varit hemma utan att slå mig så detta kom alltså under natten.

2 kommentarer:

  1. Haha, herregud! Vad har du för dig under nätterna egentligen? ;)

    SvaraRadera
  2. Har man inte nån brist på nåt om man får blåmärken bara sådär?

    SvaraRadera