27 dec. 2011

Tisdag!

Idag är det en mycket speciell dag! Idag fyller en mycket speciell person år! Idag blir Sofhia 21 år! Dags för henne att joina oss andra på rullator-party! Välkommen in i klubben så att säga!

Så idag blir det att gå över till henne vid 14 för fika. Sen vet jag inte om vi även skulle ta en öl ikväll eller hur det blir. Dock har inte hennes ena presenter kommit än. Jävla röda dagar alltså ;) Men hon ska få dem så fort de kommit till mig och blivit inslagna.

Gårdagen spenderades i sängen i stort sätt hela dagen! Vaknade vid 14 ungefär. Ybertrött. Somnade om ungefär runt 17.30 och vaknade vid 20. Somnade om igen och vaknade 22. Hann se en film och sitta vid dator. Sen runt 02 somna jag för natten och vaknade en dag som denna vid 10, mycket piggare än igår!

Nej nu ska jag väl börja göra mig lite presentabel så jag inte skrämmer iväg Fijas gäster haha.

Over and out!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar