19 dec. 2011

Genus?

Så har dagen lidit mot kvällen.. logiskt, ja! Och vad har jag gjort idag då?
Ja, jag, Sofie och Sabina har gjort lite arbete till konferensen i Januari. Även om vi fick det mesta klart har vi nog gjort mer saker som vi egentligen inte skulle göra :P.
Bilderna är tagna från Sofie,

Bra uppgift sådär!

Siamesisk tvilling!

Sabina försöker hjälpa mig få bort min nackspärr i ryggen!

Sen en obligatorisk fika!


Efter pluggträffen gick jag till stan för att leta present åt underbara vännen Sofhia. Nu är allt fixat åt henne. Dock är det en del som kommer från England som inte lär komma innan hennes födelsedag!

Men nu blir det lite lugnt innan jag ska fortsätta med sista boken innan "lovet".
Allt för mig for now!

Kram

3 kommentarer:

  1. Tyckte vi var jätteduktiga! ;D
    Och jag vill ha fler såna mackor! Vi har inget gott att äta hemma och jag orkar inte gå till affären :(

    SvaraRadera
  2. det tycker jag med vi var :D
    jag vill ha sån lax smörgås som jag mums :)

    SvaraRadera
  3. Det var vi :D Haha hm du får önska dig av tomten ;)

    SvaraRadera