16 dec. 2011

Fredag!

God morgon på er!

Hoppas ni alla sovit gott. Just idag känner jag mig som en vandrande zombie. Klockan ringde 5.15, yrvaken som jag va började jag tänka att jag inte alls hade ställt klockan utan skulle göra det nu. Det tog mig ett tag att förstå att det faktiskt var klockan som hade låtit och att jag skulle gå upp så kom väl ur sängen vid halv sex ungefär.

Nu sitter jag här med frukosten puttrande på spisen och jag borde hitta en till diskussionsfråga. Har ju dock lite tid innan jag måste gå ner till station och ta tåget mot skolan.

På tal om zombie kanske jag borde lägga upp min brors korta texter om zombies som han har skrivit. Riktigt bra och roligt formulerade. Det blir nog ett till inlägg på det alltså!

Nu ska jag återgå till mitt kaffedrickande och diksussionsfråge-sökande!
Hade så bra!
Kram!

p.s. Har en överdrivet stor finne vid näsan som gör omäskligt ont! Tänkte bara att ni skulle få veta det!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar