19 dec. 2011

Tidig julklapp!

Klockan är sent och jag borde sova men tänkte berätta om en rolig sak!
Det är nämligen så att jag fick tillbaka svar på min hemtenta och det visade sig att jag fick GODKÄNT på skiten. Uppsatsen som har bidragit med tårar, svordomar, utskällning, ja helt enkelt en VIP-biljett till helvetet är godkänd och över!

Säger bara IN YOUR FACE 970G03!! Känns helt jävla underbart och kan nu efter onsdagen njuta av lite förtjänt "ledighet". Bjuder på 2 glada bilder för att visa hur glad jag är!


Ja Sofie och Sabina, jag klippte bort "min man". Han var inte tillräckligt glad! 


God natt!

3 kommentarer:

  1. Den här kommentaren har tagits bort av skribenten.

    SvaraRadera
  2. Den här kommentaren har tagits bort av bloggadministratören.

    SvaraRadera
  3. Du är så duktig så! :D
    Och jag ska också ha lov trots komplettering! Så det så, haha! :D

    Du kunde ju ritat dit ett glatt ansikte på "din man" hihi, det hade sett kul ut :D

    SvaraRadera