22 dec. 2011

Torsdag!


God morgon allesammans och hoppas ni har sovit gott!
Det har jag förutom en mardröm nu på morgonen innan jag vaknade vid elva. Oerhört skönt att inte ställa klockan iaf!

Jag måste bara berätta om en sak som hände igår. Jag kom hem efter skolan och var lite stressad för jag skulle iväg och var även görhungrig. När maten var klar, pommesen och köttbullarna räcker jag mig utan att kolla efter pommeskryddan och skruvar upp den och kryddar på. Jag märker sedan att det inte alls var pommeskrydda ja hade haft på utan tagit fel och dränkt mina pommes i KANEL! Fasen så arg jag blev. Det var bara att slänga allt och börja om.


Idag är det att hämta ut paket från posten och städa som står på schemat. Även njuta av en heldag utan plugg!!

Återkommer lite senare igen sen!
Kram

3 kommentarer:

  1. Julpommes !!!!! Hihi. Fasen har du haft en blogg i hemlighet:)

    SvaraRadera
  2. hahaha som sagt kan bara hända dig :)

    SvaraRadera