17 dec. 2011

Helgen!


Hoppas att alla haft en bra fredag och lördag! Det har jag och här kommer lite summering av vad de har bestått av..

Fredag,
Handledning, grupparbete samt seminarium i skolan. Vid sex åkte jag och Sofie till Sabina och blev bjudna på lussefika bestående av julmust, lussekatter och pepparkakor. Sedan bjöds det även på inte bara 1,2,3,4 glas utan möjligtvis 5 glas vin. Åkte hem med Sofie runt halv två och Sofie drog ifrån mig vid tre. Dock låg jag vaken till halv sex eller så, så var skapligt döende när jag gick upp idag!

Lördag,
Upp vid nio och begav mig mot frisören. Klippte av ca 10 cm om inte mer så nu är håret KORT! Efter det drog jag till Tornby och mötte upp mamsen. Vi köpte julklappar till Meja och Max. Så personen jag har kvar att köpa klappar åt är Sofhia! Kanske blir att fixa på tisdag. Kom hem runt 17 och gick då och la mig i 2 timmar. Ska nog sova snart igen så kanske söndagen blir en piggare dag än både fredagen och lördagen!
Får se om jag orkar ta tag i designen på bloggen imorgon med. Göra en header osv.
Nu blir det att se lite mer film innan jag somnar!

Kram!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar