1 okt. 2012

1 oktober

Shit var månaderna går fort alltså. Nyss slutade vi skolan för sommaren och nu är det oktober.. vafasen hände där? Är det nu jag upptäcker att jag är sisodär 80 år och de senaste 60 åren visst bara svischat förbi?

Dagen började iaf med världens huvudvärk, har knaprat panodil sen 7 haha!
Förhoppningsvis går den bort fort och även dessa torra slemhinnor jag har i halsen. Till dess blir det slapp och mys med Lotus! Och kaffe + c-vitamins drickande. Har även sett på ett nytt avsnitt av Once upon a time! Shit så ja har längtat efter den serien! riktigt bra avsnitt var det!

Har även börjat kolla runt på olika tårtrecept till min födelsedag för att bjuda över lite vänner. Sätta min matlagningsskill på prov liksom ;) Fija hjälpte mig även att lösa problemet med att ja inte har tillräckligt med stolar i köket.. Hon sa: Ta in stolarna från köket in i sovrummet/vardagsrummet så har du ju soffan där med.. smart haha!

1 kommentar:

  1. oh de såg goda ut, letar med tårtrecept, skall baka till min födelsedag med!

    lade till dig på bloglovin, blev nr 2, lägg gärna till mig med :)

    SvaraRadera