30 okt. 2012

Tisdag!

God förmiddag på er!

Hoppas ni mår bra. Jag mår lite sisodär. Började känna som hugg i magen på vänster sida igår men inget jag tänkte på så mycket. Inatt har jag haft rätt ont i magen och huggen kommer och går även idag. Dock har jag huvudvärk och mår illa nu med. Sitter ihopkrupen under en filt i soffan och dricker te.
Hoppas iaf på att det blir bättre under dagen!

Igår hade jag ändå lite tur iaf. Fick mail av nelly.com, ett massutskick till dem som hade handlat hos dem när de flytta deras lager i somras. De bad om ursäkt och gav 100 kr att handla för. Perfekt för mig som behövde köpa ansiktsvatten. Med frakt och ansiktsvatten fick jag betala 1 kr, haha!! Me like!

Idag har jag som sagt vilat i stort sätt. Har gjort en sak jag funderat på länge, sedan Sofie började prenumerera. Jag har signat upp mig på glossybox, äntligen!! Dock dröjer det en månad innan jag får min första men då har jag ju något att se fram emot!
För er som inte vet är Glossybox en box som innehåller 5 olika skönhetsprodukter som kommer varje månad. Har man tur kan man få fullsize-produkter som kan ligga på 500 kr men du betalar endast 139 kr i månaden. Sen kan man recensera produkterna och samla dots som man sedan kan byta in mot en gratis box. Hur bra är inte detta? Ni kan hitta sidan här!





Nej nu ska ja lägga mig och slå mig själv i magen. Om ja får hugg innefrån kan magen få slag utifrån! In your face!

1 kommentar:

  1. Det är riktigt nice! :D
    Och min kommer imorgon, yeeeay! Längtar! :D

    SvaraRadera