13 okt. 2012

Tillbaka

Hejsan!

Var ett långt tag sen jag skrev. Men känner att ja haft så mycket i skolan just nu så har koncenterat mig på det, samt så hade det inte blivit några roliga uppdateringar mer än "Idag ska jag plugga.."

Njuter just nu av en pluggfri helg. Hade inlämning av examination 2 + 3 i onsdags och redovisa skiten i torsdags. Ja eller examination 2 sket alla i eftersom kursansvariga inte ens va där för att öppna salen åt oss. Den va inte heller obligatorisk så vi njöt av lugnet före stormen.

Mellan 13-16 (egentligen 17) hade vi redovisning. Vi skulle förflytta oss runt mellan olika salar och först lyssna på två olika grupper som redovisade, sen skulle vi redovisa för två olika grupper. Så sammanlagt lyssna vi och redovisa vi med 4 olika grupper. Skönt var att varje grupp bestod av 3-5 personer så jag behövde inte dö ;)
Kom hem och var helt utmattad.. Hade ju sen förra tisdagen åkt på en jobbig förkyldning som innebar heshet och rethosta men börjar försvinna nu. Känner att kroppen inte riktigt är 100 än men tog tag i träning ändå idag. Fy fasen vad jag dog. Ny nivå med så de betyder jobbigare och tuffare övningar.. och det var det verkligen. Välkomnar träningsverken som kommer imogon!

Ikväll blir det att träffa Fija, men blir lugnt med film eller så. Ska även handla lite tänkte jag, nu när jag kan låna sandras cykel att hänga kassarna på (A)

nej nu blire lunch!
Kram

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar