21 okt. 2012

Förberedelser

Hej och hå! Nu har ja varit sådär "duktig" igen på att blogga. Men känner aningen torka eftersom de enda jag gör är att gå i skolan och fixa inför sista examinationen. Ska försöka bli bättre men kan inte lova något haha! Idag får ni iaf 2 inlägg.

Igår var det nämligen min födelsedag och jag bestämde mig fasen för ett halvår sen att jag ville baka en tårta. Sagt och gjort, tårta blev det. Skulle ha hit mina fina tjejvänner och de var även mina försökskaninen på den första tårtan som någonsin bakats av Martina Danielsson! Lite småknas blev den.. botten är stenhårt och bränd men gick att äta allt annat och vännerna sa att den va god =D Jag gilla den med så woop!

Hann även med lite stenhård träning med Jillian och idag bränner de extra skönt i rumpan av det! me like hah!

 Katten kör lite struts-style. Gömmer jag huvudet syns inte kroppen heller..




Mamsen skulle kommit förbi lite tidigare än gästerna som kom men fick ett samtal från sjukhuset istället där de visa sig att lilla mamma hade brutit armen. Så krya på dig mamsen! <3
Idag blir det annars inte så mycket mer att göra. Träffade Fija på en pizzadejt förut men de va helt onödigt för mig egentligen att köpa, för inte orkade ja äta mycket inte haha!
Där var jag klar med maten!

nej hej och hå! Nu ska ja fixa nästa inlägg och njuta av dagen som är kvar! 
Hade bra!
Kram


1 kommentar:

  1. ALLTSÅ SERIÖST!
    Extreeeeemt sugen på pizza tack vare (på grund av...) dig! :(
    Håller på att bli galen här hemma!

    SvaraRadera