2 okt. 2012

Tisdag!

Tisdag igen och för mig betyder det idag att möta hälften av gruppen på linköpings universitet istället för norrköping och göra grupparbete. I denna kurs har vi 4 examinerande uppgifter.. 2 enskilda och 2 med gruppen så det är dem vi ska börja med.
Ska ta bussen utanför mig vid 9.12 och där på sitter redan Susanne. Har bunkrat upp termosen med kaffe samt gjort ordning lunch och mellanmål så jag klarar mig nog =D Får se hur länge vi håller på idag, har iaf bokat 3 olika grupprum, ett från 9-13, ett från 12-15 och ett annat från 15-18 (innan ni kollar konstigt på mig så är det inte så att jag älskar att byta grupprum men det var verkligen bokat överallt så sådär fick det bli!

Tog mig iaf upp ur sängen och ur i regnet för en morgonpromenad, blev en kortis men bättre än inget + gick otroligt segt idag kände jag. Fick aldrig upp farten riktigt hur mycket jag än försökte öka.
Men kommer jag hem skapligt kanske jag orkar ta tag i styrka för baksidan av kroppen idag med.

Nu ska jag se hur långt frukosten har kommit med sig själv!
Ha en bra dag!
Kram


1 kommentar:

  1. Sv: Gillar ju varken kaffe eller te! ;D
    Haha jaa! Tror dock ändå inte det hade gått, men en bra idé till nästa gång det händer! ;)

    SvaraRadera